Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Standaard levering Nederland en België (gratis):
Je bestelling wordt gratis afgeleverd tot de eerste deur op de begane grond in Nederland en België (m.u.v. Waddeneilanden).
Premium bezorging* tot in de slaapkamer Nederland en België (toeslag 39 euro):
Woon je in een flat en heb je geen zin om met de zware pakketten te sjouwen of wil je dat de bezorgers de pakketten bij je op de kinderkamer op zolder brengen? Geen probleem, kies dan voor Premium bezorging. Woon je in een flat met een lift dan maakt het niet uit op welke verdieping je woont. Woon je in een flat en is er geen lift aanwezig? Dan is de Premium bezorging t/m de 4e verdieping tot jouw voordeur.
*In verband met de planning kunnen Premium bezorgingen soms enkele dagen langer duren dan standaard leveringen.
*Deze optie is niet beschikbaar voor lichte artikelen zoals beddengoed en kindermatrassen.
*Als premium bezorging beschikbaar is kun je het kiezen tijdens het afronden van je bestelling.
Bij elk product staat een indicatie van de levertijd. Levering binnen enkele dagen is vrijwel altijd haalbaar. Wil je bijvoorbeeld i.v.m. verjaardag of verhuizing met spoed een product ontvangen? Neem dan even contact met ons op zodat we het voor je kunnen regelen.
Alle bestellingen worden zo snel mogelijk door ons verzendklaar gemaakt en aangeboden aan onze meubeltransporteur of de pakkettendiensten zoals DPD, Postnl of DHL. Op het moment dat het verzendklaar is krijg je van ons een email en daarna krijg je een track&trace.
Wil je je bestelling op een bepaalde dag ontvangen? Geen probleem, zet je gewenste bezorgdag in het ''opmerkingenveld'' en wij gaan het regelen.
Je kunt thuis lekker op je gemak het product bekijken en voelen. Mocht het toch niet zijn wat je ervan verwacht dan kun je zonder opgaaf van redenen binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling het retourneren. Retourneren is bij ons gratis.
Voorwaarde van retour bij Beddengoeddirect:
1) Het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn.
2) Het artikel moet compleet en weer in de originele verpakking verpakt zijn
3) Voor boxsprings en matrassen geldt 100 dagen proefslapen
Dit zijn de stappen die je moet volgen voor retourneren:
1. Stuur ons een email dat je het artikel wil retourneren.
2a. Je krijgt van ons een retourlabel. Je kunt het dan afgeven bij een punt bij jou in de buurt. Bewaar het verzendbewijs.
3. Wanneer het artikel bij ons retour is zullen wij het inspecteren. Als het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd is ontvangen zullen wij het complete aankoopbedrag binnen 7 dagen aan je overmaken.
Wat doen jullie met de retour genomen producten:
1. Wij verkopen deze producten met flinke korting als tweedekans producten. Een tweedehands product wordt altijd heel duidelijk door ons vermeld.
Een foutje is vaak snel gemaakt. Je kunt ten alle tijden je bestelling kosteloos annuleren.
We hopen het niet maar het is goed te weten dat er mogelijkheden zijn om je onvrede te uiten. Je kan je klachten van welke aard dan ook aan ons melden. Stuur ons een email en we zijn er van overtuigd dat alles op te lossen valt. Mocht je dit niet willen dan kan je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Beddengoeddirect bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).