Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij staan neem dan contact met ons op.
1 Bezorging
1.1 Ik woon in een flat, brengen jullie het naar boven?
Als je kiest voor gratis levering dan wordt jouw bestelling standaard tot de eerste deur van de begane grond geleverd (straatniveau).
Kies je voor Premium bezorging dan worden de spullen naar boven gebracht en indien je dit wenst, neergezet in de slaapkamer. We gaan er dan wel van uit dat er een werkende lift aanwezig is. Indien er geen lift is wordt het tot en met de 4e verdieping geleverd. De kosten van Premium bezorging bedragen €39 en dit kan je aanvinken tijdens het afronden van je bestelling.
1.2 Wat zijn de bezorgkosten?
Standaard levering Nederland en België (gratis):
Je bestelling wordt gratis afgeleverd tot de eerste deur op de begane grond in Nederland en België (m.u.v. Waddeneilanden).
Premium bezorging tot in de slaapkamer (39 euro):
Wil je graag dat de pakketten bezorgd worden tot in je slaapkamer? Geen probleem, kies dan voor Premium bezorging. De kosten hiervoor bedragen 39 euro. Bij Premium bezorging gaan we vanuit dat er een lift aanwezig is. Woon je in een flat en is er geen lift aanwezig? Dan is de Premium bezorging t/m de 4e verdieping tot jouw voordeur. In verband met de planning kunnen Premium bezorgingen soms enkele dagen langer duren dan standaard leveringen.
1.3 Wat is de levertijd?
Bij elk product staat een indicatie van de levertijd. Levering binnen enkele dagen is vrijwel altijd haalbaar. Wil je bijvoorbeeld i.v.m. verjaardag of verhuizing met spoed een product ontvangen? Neem dan even contact met ons op zodat we het voor je kunnen regelen.
1.4 Hoe en wanneer wordt het geleverd?
Alle bestellingen worden zo snel mogelijk door ons verzendklaar gemaakt en aangeboden aan de ondze meubeltransporteur en/of pakkettendiensten zoals DPD, Postnl of DHL. Op het moment dat het verzendklaar is krijg je van ons een email of we nemen contact met je op om een bezorgafspraak te maken. Leveringen van de pakketdiensten zijn van maandag t/m zaterdag en leveringen van onze meubeltransporteur zijn van maandag t/m vrijdag.
Wil je je bestelling op een bepaalde dag ontvangen? Geen probleem, zet je gewenste bezorgdag in het ''opmerkingenveld'' en wij gaan ons best doen om ons dit voor je te regelen.
2 Retourneren, annuleren en klachten
2.1 100 dagen proefslapen op matrassen?
Je kunt zonder opgaaf van redenen binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling het matras retourneren. Hier leggen wij het proefslapen uit.
2.2 Binnen 100 dagen retourneren, hoe werkt dat?
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt thuis lekker op je gemak het product bekijken en voelen. Mocht het toch niet zijn wat je ervan verwacht dan kun je zonder opgaaf van redenen binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling het retourneren. Retourneren is bij ons gratis.
Voorwaarde van retour bij Beddengoeddirect:
1) Het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn
2) Het artikel moet compleet en weer in de originele verpakking verpakt zijn
Dit zijn de stappen die je moet volgen voor retourneren:
1. Stuur ons een email dat je het artikel wil retourneren.
2a. Je krijgt van ons een retourlabel. Je kunt het dan afgeven bij een punt bij jou in de buurt. Bewaar het verzendbewijs.
3. Wanneer het artikel bij ons retour is zullen wij het inspecteren. Als het artikel compleet, ongebruikt (dit geldt niet voor proefslapen bij matrassen) en onbeschadigd is ontvangen zullen wij het complete aankoopbedrag binnen 7 dagen aan je overmaken.
2.3 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Een foutje is vaak snel gemaakt. Je kunt bij ons dan ook ten alle tijden je bestelling kosteloos annuleren.
2.4 Overige klachten
We hopen het niet maar het is goed te weten dat er mogelijkheden zijn om je onvrede te uiten. Je kan je klachten van welke aard dan ook aan ons melden. Stuur ons een email en we zijn er van overtuigd dat alles op te lossen valt. Mocht je dit niet willen dan kan je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Beddengoeddirect bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
3 Algemene vragen
3.1 110% laagste prijsgarantie?
Wij bieden het gehele jaar door de laagste prijsgarantie. Mocht je toch elders in Nederland hetzelfde product tegenkomen met dezelfde voorwaarden tegen een lagere prijs, dan leveren we het voor die prijs inclusief 10% korting van het prijsverschil. Je moet dit wel aan kunnen tonen. Druk en zet-fouten bij de concurrent zijn uitgesloten van onze laagste prijsgarantie.
Met dezelfde voorwaarden bedoelen wij vergelijkbare levertijd, bezorg -en retourvoorwaarden.
Een paar voorbeelden om dit te verduidelijken:
1) Bij de concurrent kost het artikel 300 euro en bij ons 310 euro. De concurrent heeft vergelijkbare voorwaarden (min of meer dezelfde levertermijn, een uitgebreide garantie, gratis bezorgen en bij retour wordt alles bij jullie gratis afgehaald). Je kunt in dit geval gebruik maken van onze laagste prijsgarantie. Je kunt het artikel bij ons kopen voor 299 euro (110% korting op het prijsverschil, het prijsverschil is 10 euro en 110% van dit is 11 euro (dit is de korting op onze huidige prijs van 310 euro).
2) Bij de concurrent kost een artikel 10 euro goedkoper maar zij rekenen wel 30 euro bezorgkosten (bij ons is bezorgen gratis). Bij ons is hetzelfde product inclusief bezorgen in dit geval dus 20euro goedkoper dan de concurrent. Je kunt in dit geval geen gebruik maken van onze laagste prijsgarantie.
3) Bij de concurrent kost een artikel 10 euro goedkoper maar bij hun moet je bijv. 60 euro betalen als je wilt retourneren en zij storten vervolgens 70% van je aankoopbedrag retour. In dit geval zijn de voorwaarden teveel afwijkend dan die van ons. Je kunt geen gebruik maken van onze laagste prijsgarantie.
4) De concurrent maakt een typefout, in plaats van 1000 euro voor en artikel verkoopt hij het voor 100 euro. Als het een duidelijke fout is bij de concurrent dan kun je geen gebruik maken van onze laagste prijsgarantie.
3.2 Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij respecteren de privacy van onze klanten. De klantgegevens zullen alleen gebruikt worden voor interne afhandeling van bestellingen. Je gegevens zullen in overeenstemming met de Wet Bescherming Persoonsgegevens nooit gebruikt worden voor reclamedoeleinden van derden. Dit vinden wij belangrijk en kunnen we je 100% garanderen.
3.3 Gebruiken jullie Cookies?
Ja, we gebruiken cookies om onze site te analyseren, persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken. We gebruiken cookies van Google Analytics om de website te optimaliseren. Deze cookies bevatten nooit persoonlijke gegevens.
3.4 Staat je vraag er niet tussen?
Wij helpen je graag
Telefoonnummer: 010-2613855 (ma-vrij tussen: 10:00 tot 17:00uur).
Whatsapp: Stuur een appje (wordt op alle dagen snel beantwoord).
Email:[email protected] (wordt op alle dagen snel beantwoord).
Bericht sturen via Facebook messenger (snelle reactietijd).